Tulevat tapahtumat

Alla Arkistoyhdistyksen tulevat tapahtumat.

Tieto Public360 asiankäsittelyjärjestelmän esittely 23.5.2019

Arkistoyhdistys järjestää tutustumistilaisuuden Tiedolle Public360 asiankäsittelyjärjestelmän esittelyyn.

Aika: Torstai 23.5.2019 klo 17 - 19

Paikka: Tieto, Keilalahdentie 2 – 4, 02150 ESPOO

Tilaisuuden aiheena on Tieto Public360 asiankäsittelyjärjestelmän esittely. Tutustumme asiankäsittelyprosessin läpivientiin Public360-tuotteen avulla. Käsittelemme myös tuotteen suorahankintaa joko IT-palvelutoimittajan ylläpitämänä asennuksena tai pilvipalveluna, ja pohdimme pilvipalvelun etuja käyttäjäorganisaation kannalta. Tilaisuuteen kuuluu myös järjestelmän demo.

Tilaisuuteen pyydetään saapumaan ajoissa, sillä aulapalvelu sulkeutuu klo 17:30, eikä sen jälkeen voida järjestää sisäänpääsyä. Mikäli saavut omalla autolla, niin aja suoraan vieraspaikoitusalueelle, ja pyydä sen jälkeen aulapalvelusta koodi,  jolla voit poistua paikoitusalueelta tilaisuuden jälkeen.

Tilaisuudessa on tarjolla kahvia/teetä/virvokkeita sekä pientä purtavaa (laktoositonta ja gluteiinitonta).

Esittelyn pitää: Mikko Koponen, mikko.koponen@tieto.com, Puh. 040 546 5566

Ilmoittautuminen 20.5. mennessä.